Plitvice Holiday Resort je uspješno proveo certifikaciju po međunarodnim priznatim Dekra standardima i smjernicama WHO za prevenciju širenja COVID-19 bolesti. Resort do danas nije zabilježio niti jedan potvrđeni prijenos zaraze ili bolesti što se može zahvaliti zaposlenicima, sustavnom provođenju preporuka i savjeta epidemiologa, ali i mjerama dezinfekcije prostora i objekata.
Certifikat potvrđuje dobru praksu od početka COVID-19 krize i silan trud svih zaposlenika kako bi se gostima pružio siguran i ugodan odmor u objektima.

Sigurnost destinacija ključna i za iduću turističku sezonu

Analizirajući trendove i aktualne informacije iz domaćeg, ali i svjetskog turizma te situaciju sa koronavirusom u Europi i šire, Ostojić u novom broju biltena HUT-a (Hrvatske udruge turizma) “Croatia Tourism&Travel News” ocjenjuje da Hrvatska, gledano iz današnje perspektive, iduće godine ponovno može ostvariti bolji rezultat u turizmu. HUT u biltenu iznose i podatke o turističkom prometu u Hrvatskoj u listopadu, kada je oko 208 tisuća turista ostvarilo više od 1,1 milijun noćenja. Time su dolasci turista povećani na ukupno 7,6 milijuna u deset mjeseci ove godine, a noćenja na ukupno 53,6 milijuna, što je 50 posto od njihovog broja u istom lanjskom razdoblju. Osvrnuli su se u HUT-u i na nedavno objavljene podatke Eurostata prema kojima je Hrvatska ostvarila najveću razinu turističkih dolazaka i noćenja na Mediteranu od siječnja do kraja srpnja ove godine, odnosno najmanji pad u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Moramo se potruditi biti sigurna destinacija

“Glavni motiv putovanja i iduće godine bit će sigurnost u najširem smislu te riječi pa se moramo potruditi biti sigurna turistička destinacija i svoju domaću zadaću napraviti kao i ove godine, a to je da nismo imali nijedna slučaj novozaraženih u komercijalnim smještajnim turističkim objektima”, poručuje Ostojić.
Iznosi i da su ove godine u Hrvatsku najviše dolazili turisti koji su je već ranije posjetili, kao i da se uspjelo pridobiti i neke nove koji su donedavno birali druge mediteranske destinacije, a njih se, kako vjeruje, može očekivati i iduće godine.
“I za iduću godinu se očekuje da će na dobitku biti auto destinacije, da će ponovno biti jako prisutna last minute potražnja te da će se tražiti smještajni objekti viših kategorija, kao i oni fizički izdvojeni koji jamče izoliranost te da će dodatno značajno porasti online rezervacije”, ističe Ostojić.